برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه دوره مالی منتهی به 30/12/99
برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه دوره مالی منتهی به 30/12/99

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریابندر برای دوره مالی 12 ماهه منتهی به 30/12/1399 صبح روز چهارشنبه 12/3/1400 در سالن اجتماعات شرکت تایدواتر خاورمیانه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریابندر، در این مجمع که با رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور مقابله با شیوع بیماری کووید 19 برگزار گردید، پس از استماع و تصویب گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی شرکت، تصمیم گیری در خصوص موضوعاتی مانند انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنام کثیر الانتشار، انتخاب اعضای هیات مدیره وتعیین پاداش هیات مدیره و در نهایت تعیین سود پرداختی به سهامداران در دستورکار قرار گرفت.

بر این اساس موسسه حسابرسی آزموده کاران و همچنین موسسه حسابرسی رهیافت و همکاران به به ترتیب به عنوان بازرس قانونی و حسابرس و بازرس علی البدل شرکت انتخاب شدند. همچنین روزنامه دنیای اقتصاد نیز مجددا به عنوان روزنامه کثیر الانتشار شرکت تعیین شد.

در عین حال شرکت های سرمایه گذاری افتخار سهام، تایدواتر خاورمیانه، خدمات بندری دریایی خلیج فارس خط کیش، رهیاب رایانه گستر و بین المللی توسعه و عمران دریاگستر منطقه آزاد انزلی به عنوان اعضای حقوقی هیات مدیره به مدت 2 سال انتخاب گردیدند.

همچنین موضوع تقسیم سود نیز در دستور کار مجمع قرار گرفت که پس از بحث و تبادل نظر در این خصوص،  در نهایت مبلغ 1.200 ریال به ازای هر سهم جهت تقسیم بین سهامداران شرکت به تصویب رسید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست